Reünie en feestavond tijdens jubileumweekend SV Dalfsen

Zaterdag 3 september wordt in de kantine van SV Dalfsen een reünie georganiseerd voor oud-leden. ’s Avonds gaan de voetjes van de vloer tijdens de feestavond voor alle leden en supporters. Dit weekend vieren we ons 80-jarig jubileum.

De reünie begint deze zaterdagmiddag om 14.00 uur. Aanmelden hiervoor kan via Bennie Offenberg: b.offenberg@home.nl.

Ondertussen speelt het eerste elftal in Zwolle de bekerwedstrijd tegen SVI. Na terugkomst van het eerste team, rond 18.00 uur, kunnen alle leden en supporters (tegen een schappelijke jubileumprijs) genieten van een heerlijk buffet. Op de tv-schermen in de kantine worden deze zaterdag achtereenvolgens de eredivisiewedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord uitgezonden. Dit alles loopt moeiteloos over in de feestavond, inclusief zanger en DJ.

Zie ook: het volledige jubileumprogramma