Geslaagde ledenvergadering van de Vrienden van SV Dalfsen

Afgelopen donderdag vond de ledenvergadering van de Vrienden van SV Dalfsen plaats. Naast een officieel gedeelte was er in het programma ook tijd ingeruimd voor een Mystery Guest en een Portugese Spreker.

Het officiële gedeelte bestond voornamelijk uit het vaststellen van de bestedingsdoelen voor het komende jaar. Als belangrijkste besluit kwam een bijdrage aan de verfraaiing van de kantine van SV Dalfsen uit de bus. Hierna was het tijd voor de Mystery Guest, het duurde niet al te lang voordat ras-supporter Evert Bottema ontmaskerd werd.

Hierna was het woord aan José Pereira de Azevedo, een van oorsprong Portugees uit de Douro Valei, maar tegenwoordig inwoner van Nieuwleusen. José nam de aanwezigen mee naar het noorden van Portugal en vertelde enthousiast over de wijnen, port en likeurtjes van deze regio. Uiteraard mocht er geproefd worden en dat was niet aan dovemansoren gericht. Tussendoor waren er heerlijke hapjes en de avond vloog voorbij. Na afloop was er een daverend applaus voor de spreker en werd er nog even nagepraat op een geslaagde avond.