Eerste kennismaking nieuw selectieteam Dalfsen 2

Trainer John Nijhoff heeft dinsdagavond kennisgemaakt met een deel van de spelers die komend seizoen het nieuwe selectieteam van Dalfsen 2 gaan vormen. De groep is enthousiast om te gaan starten.

Na één jaar zonder tweede selectieteam is SV Dalfsen verheugd dat er komend seizoen weer een volwaardig tweede elftal staat. Zes talenten stromen door vanuit JO19 en enkele voormalig jeugdspelers keren terug bij de vereniging. Samen met een handjevol spelers dat afgelopen jaar in een lager seniorenteam speelde, vormen zij het nieuwe tweede elftal.

Positief is ook dat de begeleiding van het elftal al grotendeels rond is. Onlangs is trainer John Nijhoff uit Vilsteren aangesteld als trainer voor het tweede elftal. Niek van der Vegt wordt assistent-scheidsrechter. De functie van leider is nog vacant, kandidaten kunnen zich melden bij Wim van der Vegt via tcsenioren@svdalfsen.nl.

Voorbereiding
Dalfsen 2 start in de derde week van augustus met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De bekerwedstrijden vinden plaats in september en worden gebruikt als selectiewedstrijden. Spelers kunnen dan nog afvallen óf juist doorschuiven naar Dalfsen 1.

De vaste trainingsavond onder leiding van John Nijhoff is op vrijdag om 19.30 uur. Een eventuele tweede training vindt plaats op woensdag, onder leiding van Nico Kroes, samen met de overige senioren.

Het tweede elftal gaat komend seizoen spelen in de Reserve vierde klasse. Thuiswedstrijden beginnen om 12.30 uur en Dalfsen 1 en 2 spelen op dezelfde dag thuis.

Voorlopige selectie Dalfsen 2:

1. Iwan Haarman (keeper)
  2. Sam van den Anker
  3. Davey Dommerholt
  4. Nick Dommerholt
  5. Berry Hoes
  6. Wolf Jansen
  7. Jelle Klein
  8. Jelmer van Leussen
  9. Bas Pietersma
  10. Jelle van Ringen
  11. Jori Schuman
  12. Tim Schutte
  13. Mart Seubers
  14. Thomas Valk
  15. Frank van der Vegt
  16. Jesse Verkruijsse
  17. Ole Woltmeijer

Bovenstaande lijst is een voorlopige selectie. Kandidaten voor het tweede elftal kunnen zich nog altijd aanmelden. Neem hiervoor contact op met Wim van der Vegt via tcsenioren@svdalfsen.nl.