PEC Zwolle speelt opnieuw oefenwedstrijden in Dalfsen

Komende zomer speelt PEC Zwolle wederom op Sportpark Gerner in Dalfsen. Na de succesvolle wedstrijden in 2017 en 2018 willen de Blauwvingers graag terugkeren. Op het programma staan oefenduels met een combinatieteam SV Dalfsen/ASC’62 en het Belgische AA Gent.

Zaterdag 29 juni speelt de hoofdmacht van PEC Zwolle op Sportpark Gerner een oefenwedstrijd tegen een mix van spelers van SV Dalfsen en ASC’62. De organisatie is in handen van vrijwilligers van beide Dalfser voetbalverenigingen. Net als vorig jaar speelt het team onder de vlag van FC Dalfsen, met bijbehorend groenzwart tenue.

Twee weken later, op vrijdag 12 juli, keert PEC Zwolle terug in Dalfsen. Dan speelt de eredivisionist een oefenwedstrijd tegen AA Gent. Die ploeg eindigde afgelopen seizoen als vijfde in de Belgische competitie. Ook dit oefenduel wordt mogelijk gemaakt door vrijwilligers van zowel SV Dalfsen als ASC’62.

Informatie over kaartverkoop volgt later.

Zaterdag 29 juni
17.00 uur: FC Dalfsen – PEC Zwolle