David en Stef trainen bij Jeugdplan Nederland

David Grobbée uit JO13-1 en Stef Lucas uit JO13-2 zijn gescout voor het Jeugdplan Nederland van de KNVB. De eerste testwedstrijden zijn inmiddels achter de rug.

“Op maandag 9 en 23 oktober ’17 hebben wij gevoetbald met het Jeugdplan Nederland van de KNVB omdat we het afgelopen seizoen waren gescout tijdens voetbalwedstrijden van E1. We speelden op deze twee avonden drie partijtjes 8 x 8 bij vv Hatto Heim. Aan de kant stonden scouts en coaches van de KNVB om ons te beoordelen.

De wedstrijden waren leuk vonden wij en er waren hele aardige jongens die goed konden voetballen. Wij zaten niet bij elkaar in het team, maar we moesten de eerste en de tweede avond als laatste tegen elkaar, we hebben tegen elkaar allebei gescoord.

Wij hebben hier veel geleerd van voetbal en het zal leuk zijn als wij allebei in het selectieteam komen. Dit horen we waarschijnlijk deze week.

Groetjes,

David Grobbée en Stef Lucas”