Voorbeschouwing Dalfsen 1 – Gieten 1

Vorige week speelde Dalfsen een belangrijke wedstrijd in Emmercompascuum en wist deze winnend af te sluiten. Hiermee verstevigde de ploeg van Jacob Grooten zich als koploper van de 3e klasse C Noord. Op TV Drenthe werd een korte samenvatting getoond van deze wedstrijd waar met name de geweldige goal van uitblinker Maarten Pouwels opviel.

Zondag ontmoet SV Dalfsen een lager geklasseerde en onbekende tegenstander uit Gieten. De ploeg staat met drie punten uit vijf wedstrijden op de twaalfde plaats, net boven hekkensluiters Musselkanaal en HODO. Van onderschatting mag echter geen sprake zijn wil Dalfsen haar zegereeks blijven voortzetten.

Winst is ook belangrijk voor de eerste periode, deze periode gaat over een reeks van acht wedstrijden en het is altijd lekker om deze eerste prijs van het seizoen veilig te stellen. U bent van harte welkom om deze wedstrijd met ons mee te beleven, aanvang 14.00 uur op Sportpark Gerner.