Arnold Mosterman overleden

SV Dalfsen heeft met verdriet kennis genomen van het overlijden van Arnold Mosterman op zondag 12 april.

Arnold was lid van verdienste van SV Dalfsen en de nestor van een hechte SVD-familie. Zelf werd hij in 1966 lid van onze vereniging, waar hij vele vrijwilligersfuncties vervulde. Zoons Dirk, Frans en Thijs haalden allemaal het eerste elftal en zijn kleinkinderen voetballen in de jeugdafdeling. Maar bovenal is de hele familie al decennialang zeer betrokken bij het reilen en zeilen van de vereniging. In het jubileummagazine van 2017 werd een bijzondere familiefoto opgenomen van dé SVD-familie.

Tot vorige maand, toen er voor het laatst gevoetbald mocht worden, hielp Arnold bij thuiswedstrijden met de kaartverkoop en het schenken van koffie. Bij de walking football-groep trapte Arnold tot voor kort nog elke donderdagochtend tegen de bal.

Arnold is 83 jaar geworden. Wij wensen de familie kracht toe bij het verwerken van dit grote verlies.

Lees ook: SV Dalfsen verliest twee clubiconen met Pasen (De Stentor)