Inschrijving derde editie Dalfser VoetbalQuiz geopend!

Op zaterdag 10 november wordt de derde editie van de Dalfser VoetbalQuiz gehouden. Plaats van handeling is de kantine van SV Dalfsen op Sportpark Gerner. Deelname is voor zowel leden als niet-leden van SV Dalfsen. De inschrijving is geopend!

De kantine is op 10 november geopend vanaf 18.30 uur, waarna de VoetbalQuiz start om 19.00 uur. Deelname is voor alle leeftijden en het inschrijfgeld is slechts 5 euro per persoon. Meedoen kan in teams van minimaal één en maximaal vier personen. De presentator vuurt in totaal 100 vragen af op de deelnemers, verdeeld over 10 categorieën.

De editie van 2017 was bijzonder geslaagd, met 18 deelnemende teams in een volle feesttent. De vragen bleken echter wel aan de pittige kant en daarom heeft de organisatie dit jaar gezorgd voor een iets minder hoog niveau. Zo blijft het ook leuk voor deelnemers die de reservekeeper van Almere City niet kunnen oplepelen!

Hall of fame:
2015: Team Herman
2016: N.v.t.
2017: Die antwoord ga ik niet bevragen
2018: ?

Aanmelden voor de Dalfser VoetbalQuiz kan via onderstaand formulier of via pr@svdalfsen.nl. Dit emailadres is ook bereikbaar voor meer informatie. Tot 10 november!

Inschrijfformulier

Voetbalquiz