Dalfsen 1 sluit competitie af met derby in Hoonhorst

De eerste selectie sluit zondag de competitie af met de derby tegen Hoonhorst. Aan beide kanten van de Vecht wordt uitgekeken naar deze kraker. Vanaf Sportpark De Potkamp kwam het volgende bericht:

Zondag aanstaande staat de wedstrijd der wedstrijden op de rol; Hoonhorst – Dalfsen. Kom naar dit spektakelstuk op De Potkamp. Dalfsen wist onlangs promotie te bewerkstelligen naar de derde klasse, waar een piepjong Hoonhorst vorige week rechtstreekse degradatie wist te voorkomen en zich via de play-offs alsnog veilig kan spelen.

Om 14:00 uur beginnen beide ploegen aan de Vechtderby. We gaan voor een vol sportpark! De Nevenactiviteitencommissie (NAC) heeft een fantastisch programma in elkaar getimmerd met een zanger, grote verloting enz. Bovendien wordt er voor de inwendige mens goed gezorgd.

Uiteraard zijn ook de wedstrijden Feyenoord – Heracles Almelo en Willem II – Ajax te zien in de kantine, zodat ook de spannende ontknoping van de Eredivisie niet gemist hoeft te worden. Kortom, kom zondag op tijd naar De Potkamp en laten we er samen een mooie middag van maken!