Kom kijken! Dalfsen JO13-1 gaat voor kampioenschap

Dalfsen JO13-1 kan zaterdag het kampioenschap veroveren. De trainers en leiders van het elftal roepen alle SVD’ers op om te komen kijken:

Dames & heren, jongens & meisjes

Zaterdag 13 mei is het zover, dan speelt SV Dalfsen JO13-1G de kampioenswedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Wijthmen/Hoonhorst. Het belooft een mooi affiche te worden tussen beide teams die uitkomen in de 2e klasse. Het gaat namelijk tussen de nummer 1 (SV Dalfsen) en de nummer 2 (Wijthmen/Hoonhorst) van de competitie.

Het belooft dus erg spannend te worden in de onderlinge clash tussen Dalfsen en Wijthmen/Hoonhorst. Wij kunnen als team jullie support goed gebruiken in de belangrijkste wedstrijd van de competitie. Dus kom allemaal zaterdag 13 mei 2017 om 10:00 uur naar sportpark Gerner en laat je horen voor de boys & girl uit de D1, en support ons naar het kampioenschap!!

Namens de spelers en begeleiding van JO13-1!