Zondag fotoshoot AH Clubfund actie

SV Dalfsen doet binnenkort mee met de Albert Heijn Clubfund actie waarbij elk lid kan sparen voor unieke gratis clubartikelen voorzien van een persoonlijke foto. Voor deze actie worden komende zondag foto’s gemaakt in de kantine op Sportpark Gerner.

Speciaal hiervoor is een mobiele fotostudio op het podium ingericht met professionele apparatuur en fotografen. Het is de bedoeling dat alle senioren van SV Dalfsen in tenue op de foto gaan voor deze actie, daarnaast zullen de foto’s gebruikt worden voor de website van SV Dalfsen en de ledenadministratie (spelerspassen). Om het geheel in goede banen te leiden is het volgende schema opgesteld:

SV Dalfsen 1                         vanaf 11.30 uur

SV Dalfsen 2                         vanaf 09.45 uur

SV Dalfsen 3                         vanaf 09.30 uur

SV Dalfsen 4                         vanaf 10.45 uur

SV Dalfsen 5                         vanaf 11.00 uur

SV Dalfsen 6                         vanaf 10.30 uur

SV Dalfsen 35+1                   vanaf 09.00 uur

Daarom het verzoek om op tijd en in tenue (shirt, broek en kousen) in de kantine te verschijnen zodat de fotosessie soepel kan verlopen. Alvast dank voor de medewerking.