Word lid van De Vrienden van SV Dalfsen!

In deze moeilijke tijd waar het coronavirus het openbare leven bijna volledig lamlegt en er bijna niks meer mogelijk is, kan je natuurlijk altijd nog lid worden van De Vrienden van SV Dalfsen!

Door lid te worden steun je indirect je club SV Dalfsen. We proberen zoveel mogelijk de vereniging te ondersteunen met zaken die binnen de reguliere begroting niet mogelijk zijn. Ook proberen we de vereniging financieel te ondersteunen in deze moeilijke tijd.

De meest recente bijdrage is gedaan aan het G-voetbal. Samen met Schoenenzaak Dwars hebben we het mogelijk gemaakt om de voetballers te voorzien van nieuwe voetbalschoenen.

Hoe meer leden we hebben, hoe meer kunnen we doen voor onze club!
Word daarom nu lid en ontvang dan gelijk deze prachtige paraplu, een waar collectors item.

Het lidmaatschap van de Vrienden van SV Dalfsen kost 50 euro per jaar. Aanmelden kan via het inschrijfformulier.

Wij wensen u allen, ondanks alle omstandigheden, prettige feestdagen en een heel voorspoedig en vooral GEZOND nieuwjaar toe en hopen u dan zo spoedig mogelijk weer te ontmoeten op het Sportpark.

Bestuur De Vrienden van SV Dalfsen
Jos Ramaker, Erik Kampman, Jan Bosch en Robert Haarman