WK-wedstrijd Nederland op groot scherm

Afgelopen maandag stroomde de kantine van SV Dalfsen vol met jeugdleden van FC Dalfsen voor de WK-wedstrijd Senegal-Nederland. Op een groot scherm werd de openingswedstrijd van Oranje vertoond en was er een drankje en een hapje voor de supporters.

Bijna iedereen was in oranje gekleed en het Nederlands Elftal werd enthousiast aangemoedigd. Zeker toen er vlak voor tijd gescoord werd, ging het dak er spreekwoordelijk af. Al met al een mooie middag en voor herhaling vatbaar.

En die mogelijkheid doet zich voor, want komende vrijdag (25-11) wordt de wedstrijd Nederland – Ecuador gespeeld en ook deze keer is de kantine geopend voor de jeugdleden van FC Dalfsen. De wedstrijd  begint om 17.00 uur (kantine is vanaf 16.30 uur geopend) en neem gerust je ouders, broertjes, zusjes, vriendjes of vriendinnetjes mee. Tot vrijdag.