Dalfsen naar Wezep voor duel met koploper WHC

Voor Dalfsen staat er een pittige pot op het programma dit weekend. Komende zaterdag komen de spelers van de deze week 50 jaar geworden Marcel Smid in actie tegen koploper WHC.

De club uit Wezep kent een rijke historie, is in 1932 opgericht en is ambitieus. Kampioen worden is het doel en de ploeg is inmiddels aardig op weg om dit te bereiken. Nog geen één keer werd er in de reguliere competitie verloren en ook het doelsaldo mag er zijn, 21 doelpunten voor en slechts 3 tegen. In de beker is WHC afgelopen week uitgeschakeld, van Rohda Raalte werd na een spannend duel met 3-2 verloren.

Ondanks het verschil op de ranglijst gaat Dalfsen de strijd met vertrouwen tegemoet. Tegen hooggeplaatste clubs wordt over het algemeen beter gevoetbald en voor Dalfsen valt er eigenlijk niets te verliezen. De wedstrijd op Sportpark Mulderssingel start om 14.30 uur.