Wederom cruciaal duel voor SV Dalfsen

Voor SV Dalfsen staat vanavond een doordeweeks inhaalduel op het programma. Het betreft de uitwedstrijd tegen BVC’12, dat eerder in het carnavalsweekend vanwege enkele coronagevallen bij de tegenstander niet door kon gaan.

Gevolg is nu dat er op een gewone werkdag ruim 110 kilometer gereisd moet worden om dit inhaalduel af te werken. Na de winst vorig weekend tegen Tubantia overheerst bij Dalfsen het goede gevoel. Er was strijd en beleving en dat zijn de ingrediënten voor succes. Hopelijk kan Dalfsen deze instelling vasthouden en ook vanavond de drie punten mee naar huis nemen.

Dalfsen staat na de overwinning van vorige week op de elfde plek, BVC’12 staat hier twee plaatsen onder en bevindt zich dus in de gevarenzone. Een overwinning zou ook prettig zijn, omdat komend weekend de thuiswedstrijd tegen koploper Rohda Raalte op het programma staat. Maar eerst vanavond tegen de ploeg uit Beek-Ubbergen, de wedstrijd start om 20.00 uur.