Wat wordt de naam van de nieuwe jeugdafdeling?

Wat wordt de naam van de nieuwe jeugdafdeling van SV Dalfsen en ASC’62? Nu de leden hebben ingestemd met de samenwerking, kunnen beide besturen, de stuurgroep en de werkgroepen concrete stappen zetten. Een van die stappen is: een naam!

Een naam voor een toekomstbestendige jeugdafdeling, waarin ieder kind op zijn eigen plek kan voetballen en er voor ieder kind gepaste aandacht is. Dus kom maar op en scoor met de naam die jij bedenken kan!

Iedereen die wil, kan tijdens het Dalfser Kerstfestijn op vrijdag 15 december (16.00 – 22.00 uur) een naam inleveren. Deze naam wordt opgehangen in de kerstboom naast de kraam die overduidelijk van SV Dalfsen en ASC’62 samen is. Wie het ‘samenzijn’ wil onderstrepen is van harte welkom om een tijdje bij de kraam te helpen! Opgave via: wimvegt@gmail.com.

Ook staat in het clubgebouw van ASC’62 en in de kantine van SV Dalfsen een ideeënbus. Daarin kunnen leden hun idee posten van zaterdag 2 december tot de winterstop op vrijdag 22 december. Daarna worden alle namen verzameld, gewikt en gewogen door de werkgroep PR en Sponsoring. Deze werkgroep legt dan haar voorstel(len) bij de stuurgroep neer en daarna nemen beide besturen een beslissing.

Jij kunt dus helpen met de uiteindelijke ‘doop’ van de nieuwe jeugdafdeling!