Walking Footballers spelen voor het eerst wedstrijden

Donderdagmorgen was Rohda Raalte te gast bij onze afdeling Walking Football om een onderling toernooitje te spelen. Het waren de eerste wedstrijden voor de Walking Footballers uit Dalfsen.

Na een humoristisch welkomstwoordje van Jan Wesselink was het Hans Kalter die de team-indeling en de spelregels voor onze spelers nog even doornam. Onder perfecte weersomstandigheden was het voor iedereen een zeer geslaagd toernooi.

Op bijgaande beelden is er zeker één bij die best wel heel bijzonder is. Onze oud-spits van Dalfsen 1, Henk de Graaf en Herman Zelle die vele jaren in het eerste van ASC speelde waren hier beide in het SVD-shirt te bewonderen. Sport verbroedert en leeftijd maakt iedereen milder.

Er konden van beide clubs twee teams meedoen zodat iedereen drie wedstrijdjes kon voetballen, twee tegen onze gasten en een tegen een team van onze Walking Footballers.

De Walking Football-groep komt in actie op de donderdagochtenden om 10.30 uur. Belangstellenden zijn van harte welkom om eens aan te sluiten. Vervolgens kan men besluiten om lid te worden tegen een contributie van slechts 25 euro per seizoen. Neem voor meer informatie contact op met Sjoerd Klarenbeek via tcsenioren@svdalfsen.nl.