Vrijwilligers SV Dalfsen kunnen naar PEC Zwolle – Roda JC

De oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle, in het kader van het jubileum van SV Dalfsen, was een mooie dag. SV Dalfsen heeft veel positieve reactie mogen ontvangen, zeker ook van PEC Zwolle. Men was zeer tevreden over de organisatie, het veld en het hele gebeuren. Deze dag had uiteraard nooit een succes kunnen zijn zonder de hulp van alle vrijwilligers. We willen hen dan ook heel erg bedanken voor de belangrijke hulp en bijdrage aan deze dag.

Zoals al aangeven was PEC Zwolle zeer positief en daarom zijn 50 vrijkaarten voor de wedstrijd tegen Roda JC op 13 augustus beschikbaar gesteld voor de vrijwilligers van SV Dalfsen. We vergeven ze op volgorde van binnenkomst. Op = Op! Wil jij naar PEC Zwolle – Roda JC? Stuur dan een mail naar Wim van der Vegt via tcsenioren@svdalfsen.nl.