FEESTWEEK | SV Dalfsen organiseert reünie

Het jubileumjaar van het 75-jarige SV Dalfsen kent tot dusver al vele hoogtepunten. En dat terwijl het daadwerkelijke jubileum nog plaats moet vinden. Rondom de oprichtingsdatum is het begin september een week lang feest op Sportpark Gerner. Onderdeel van de festiviteiten is een reünie voor oud-leden van SV Dalfsen of voorloper Ankummer Voetbal Voetbalvereniging.

De reünie vindt plaats op zaterdag 2 september. Initiatiefnemer Bennie Offenberg is al druk bezig geweest om zoveel mogelijk oud-leden te benaderen. Het is echter onmogelijk om iedereen persoonlijk te bereiken. Daarom doet SV Dalfsen een algemene oproep aan alle oud-leden: Geef je op voor de reünie! Wie oud-leden van SV Dalfsen kent, voor wie de reünie interessant kan zijn, wordt verzocht hem/haar hierover te informeren.

Op 2 september start de reünie om 14.00 uur in de feesttent op Sportpark Gerner. Onder het genot van een hapje en een drankje halen de SVD’ers van vroeger herinneringen op uit de roemrijke geschiedenis van de vereniging. Aansluitend vindt om 17.00 uur het jubileumduel plaats tussen Dalfsen 1 en SC Hörstel.

Opgeven voor de reünie kan bij Bennie Offenberg via b.offenberg@home.nl of 0529-432256.