Vrienden van SV Dalfsen beleven een prachtige avond

Afgelopen dinsdag vond de ledenvergadering van de Vrienden van SV Dalfsen plaats in de kantine van SV Dalfsen.

Stipt om 20.00 uur opende voorzitter Jos Ramaker de vergadering met een minuut stilte voor drie overleden vrienden. Hierna ging de penningmeester in op de inkomsten en de uitgaven in het afgelopen jaar. Diverse acties, evenementen en artikelen werden gedeeltelijk of geheel gesponsord en nieuwe ideeën zijn van harte welkom.

Na de pauze was het de beurt aan Raymond Bakema die oud Dalfsenaar en oud SVD-er Hugo Logtenberg op een luchtige wijze interviewde. Hugo heeft inmiddels een behoorlijke carrière als schrijver, presentator en journalist achter de rug. Zo heeft hij boeken geschreven over Van Gaal, De Dijk en Job Cohen en hiermee diverse prijzen gewonnen.

Hugo vertelde over zijn jeugd bij SV Dalfsen, zijn toenmalige trainer Nico Klumper (die overigens aanwezig was) en de typische humor op en rond het veld. Een periode waar hij met veel plezier op terug kijkt en voor geen goud had willen missen.

Na afloop konden de aanwezigen een gesigneerd boek van de schrijver kopen voor een sterk gereduceerde prijs. Hier werd dan ook gretig gebruik van gemaakt. Onder genot van een hapje en een drankje werd vervolgens nog even nagepraat over deze succesvolle avond.