Voorwoord SV Dalfsen 1 – SV Broekland 1

Welkom deze zondagmiddag op Sportpark Gerner, welkom bij de wedstrijd SV Dalfsen 1 – SV Broekland 1. De meest trouwe bezoekers aan Sportpark Gerner zullen inmiddels wel hebben gezien dat het hoofdveld sinds vorige week een geweldige tweede ring reclameborden rijker is geworden. Inmiddels vult het frame zich behoorlijk en binnenkort worden nog twee borden van Dabeko en Schilderbedrijf Grobbee aan deze ring toegevoegd. Een mooie aanvulling voor het hoofdveld en weer extra inkomsten voor de clubkas.

Wij zijn blij dat we onze trouwe lootjesverkopers Ali Brasjen en Willy Kevelham weer aan onze vereniging hebben weten te binden. Met behulp van wat extra verkopers zullen ze het komende seizoen weer lootjes gaan verkopen bij de thuiswedstrijden van SV Dalfsen 1. We zijn hier als bestuur zeer erkentelijk voor en roepen dan ook op om de lootjes daadwerkelijk te kopen. De opbrengst gaat naar de Supporters Vereniging van SV Dalfsen en hier wordt de lief en leedpot mee gevuld. Bestuurslid Lex Bol zorgt er dan vervolgens weer voor dat diegene die het nodig hebben of verdienen een leuke attentie uit deze pot kunnen krijgen. Een speciaal woordje van dank voor Lex want ook hij doet dit inmiddels al vele jaren en we durven wel te stellen dat er geen betere is.

Vanmiddag de wedstrijd tegen SV Broekland 1, voor SV Dalfsen beslist geen makkelijke pot. Broekland staat op een knappe vierde positie net onder Dalfsen (2e). Ook Broekland is net als Dalfsen nog ongeslagen, dus een tegenstander om rekening mee te houden. We gaan ervan uit dat Dalfsen de lijn van de laatste twee wedstrijden voortzet, zowel tegen Activia als tegen Diepenveen werd er gewonnen. En wil Dalfsen haar ambitie waarmaken (promotie) dan zal dit ook vanmiddag moeten gebeuren.

De wedstrijdbal van vanmiddag wordt gesponsord door kapsalon de Penninckhof en onze trouwe supporter Evert Bottema. We danken deze sponsors voor hun bijdrage aan de vereniging en wensen u allen een mooie wedstrijd toe.

Bestuur SV Dalfsen