Jumbo Vul de Kas actie

Woensdag 14 september om 8.00 uur start de Jumbo Vul de Kas actie waarbij maar liefst € 15.000 wordt verdeeld! Wij als SV Dalfsen doen hier ook aan mee. Zoals bekend is Jumbo Dalfsen al jaren een trouwe sponsor van onze vereniging.

De actie werkt als volgt:
Bij elke €10,00 aan boodschappen ontvang je een unieke code die €0,10 vertegenwoordigt. Je kunt deze code toekennen aan een van de deelnemende verenigingen en direct kans maken op een boodschappenpakket via de website www.vuldekas.nl/jumbokamphuis/. Je kunt ook de voucher met code in een postbus deponeren die in de winkel staat. SV Dalfsen heeft postbus 11. Hoe meer vouchers via de website of in de postbus, hoe meer geld aan onze vereniging wordt toegekend.

De actie begint op woensdag 14 september om 8.00 uur en eindigt op dinsdag 6 december om 23.59 uur. Doneer dus je voucher met code aan SV Dalfsen, alvast hartelijk dank.

Sponsorcommissie SV Dalfsen