Voorbeschouwing SV Dalfsen – SV Dedemsvaart

Komende zondag speelt Dalfsen haar derde thuiswedstrijd op rij op Sportpark Gerner. De eerste twee duels tegen Stadskanaal en Germanicus werden winnend afgesloten.

Of dit zondag weer gaat lukken is nog maar de vraag want Dedemsvaart is een stugge tegenstander. Nog niet zo heel lang geleden (24 februari) werd er nog doelpuntloos tegen Dedemsvaart gelijk gespeeld.

Dalfsen zit momenteel wel in een flow, de verdediging staat als een huis en in de aanval is er altijd wel één speler die het verschil maakt. Ook conditioneel en in de breedte zit het bij Dalfsen goed. Met nog zes duels voor de boeg neemt wel de spanning toe, maar dit geldt ook voor concurrent Lemelerveld.

Overigens is het zondag ‘Super Sunday’ bij SV Dalfsen. Alle teams spelen thuis en dit is vrij uniek te noemen. Na afloop van de wedstrijd is er live muziek en een mooie verloting. U bent van harte welkom, de wedstrijd begint om 14.00 uur.