Super Sunday bij SV Dalfsen!

Op zondag 7 april is het Super Sunday bij SV Dalfsen! Op deze mooie dag spelen namelijk álle SVD-teams een thuiswedstrijd. We hopen dat dit resulteert in een stampvolle kantine, die bovendien kan genieten van een spetterend optreden van Zanger Mattin.

Het programma voor 7 april is veelbelovend. De voetbaldag wordt al afgetrapt met een heuse derby, de Veteranen beginnen namelijk om 10.30 uur tegen Hoonhorst. Vervolgens staat om 11.00 uur de onderlinge confrontatie tussen Dalfsen 2 en Dalfsen 3 op het programma.

Het vijfde elftal begint om 11.30 uur aan het duel met SV Raalte, waarna Dalfsen 4 om 12.00 uur aftrapt tegen SDOL. Klapstuk van de middag is de wedstrijd van Dalfsen 1 tegen SV Dedemsvaart, beginnend om 14.00 uur.

Aansluitend verplaatst de activiteit zich naar de kantine, waar Zanger Mattin de microfoon ter hand neemt. Deze ‘Friese Hazes’ is een garantie voor een gezellige derde helft!

Aangezien alle teams thuis spelen, was het enigszins puzzelen de indeling van de velden en kleedkamers. Niet alle teams zijn ingedeeld in kleedkamers waar ze vaak wel zitten. Een verzoek aan de leiders om de planning aan te houden.