Voorbeschouwing SV Dalfsen – FC Assen

Zondag staat de wedstrijd SV Dalfsen – FC Assen op het programma. Voor Dalfsen is FC Assen een volslagen onbekende tegenstander, nog nooit werd tegen deze ploeg uit de Drentse hoofdstad gespeeld.

FC Assen staat momenteel op de 10e plaats met 10 punten uit 8 wedstrijden. Het doelsaldo is neutraal, 15 keer werd er gescoord en 15 keer werd een tegentreffer geïncasseerd. Gewonnen werd er van Dedemsvaart, Asser Boys en Erica en gelijkgespeeld tegen Zuidwolde.

Dalfsen pakte vorige week de eerste periode, maar een beste wedstrijd was het zeker niet. Met wat ziekte en blessures zit het momenteel ook zeker niet mee, maar wellicht kan de wedstrijd tegen Assen hier verandering in aanbrengen.

Komende woensdag speelt Dalfsen overigens een bekerwedstrijd tegen buurman en oude bekende USV. Een geweldig affiche, alleen jammer dat deze wedstrijd op een doordeweekse avond plaatsvindt. Uiteraard bent u van harte welkom om deze lichtwedstrijd met ons te beleven.

De ballensponsor van deze wedstrijd is Laarman Koeriers en Sneltransport uit Oudleusen. Wij danken trouwe supporter en sponsor Bart Laarman voor zijn bijdrage aan onze vereniging.