Voorbeschouwing Asser Boys – Dalfsen

Na drie thuiswedstrijden op rij speelt Dalfsen komende zondag uit tegen Asser Boys. De Boys strijden volop tegen degradatie en zullen zondag ongetwijfeld de bus gaan parkeren rond de 16-meter. Dalfsen is tot nu toe altijd succesvol geweest om bij verdedigend ingestelde teams alsnog te scoren.

Of dit zondag gaat lukken is natuurlijk de vraag, maar de nagenoeg fitte selectie van trainer Jacob Grooten reist met vertrouwen af naar de Drentse hoofdstad. Concurrent Lemelerveld speelt overigens ook een wedstrijd in Assen en wel tegen FC Assen. Zo rond kwart voor vier zal blijken of beide teams uit de gemeente Dalfsen de punten mee naar huis kunnen nemen.

Spelers en staf leggen de reis af per bus en supporters hebben de mogelijkheid om gratis mee te gaan. De bus vertrekt om 12.00 uur vanaf Sportpark Gerner.