Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – VV Lettele 1

Zondag staat een echte topwedstrijd in de vierde klasse H op het programma, de nummer 1: VV Lettele komt op bezoek bij de nummer 2: SV Dalfsen. Lettele staat enigszins verrassend op de eerste positie met 16 punten uit 6 wedstrijden en SV Dalfsen heeft 3 punten minder: 13 uit 6. Kortom een wedstrijd die het er om doet. Wil SV Dalfsen haar ambities waarmaken dan zal er zondagmiddag gewonnen moeten worden om aansluiting te houden. Dalfsen doet dan natuurlijk ook goede zaken in de 1e periode. Bij verlies wordt het ‘gat’ met Lettele 6 punten, maar daar gaan we vooralsnog niet van uit.

Zondag reist ook een grote groep SVD-ers naar de wedstrijd FC Twente – PEC Zwolle. In krap twee weken hebben zich maar liefst 160 leden opgegeven om deze wedstrijd in de Grolsch Veste mee te maken. Met drie bussen van South West Tours reist het gezelschap naar Enschede waarbij de hapjes gesponsord worden door Café Restaurant Het Roode Hert. Dit is dan ook meteen de ballensponsor van zondagmiddag. Wij danken Moes Hartman Kok voor zijn steun aan de vereniging en gaan ervan uit dat de hapjes prima smaken.

Zondag worden er weer lootjes verkocht door de supportersvereniging. We zijn zeer content met het feit dat deze trouwe club dit initiatief weer heeft opgepakt en bevelen dan ook van harte een lootje aan. Met de opbrengst van de verloting wordt de lief-en-leedpot gevuld waarmee menig lid een hart onder de riem gestoken krijgt. Supportersvereniging bedankt!

Wij wensen u een prettige wedstrijd op Sportpark Gerner en hopen u na afloop te mogen begroeten in ons clubgebouw voor een kop koffie of een drankje.

Bestuur SV Dalfsen