SV Dalfsen massaal naar FC Twente – PEC Zwolle

Komende zondag is het zover, dan gaat SV Dalfsen massaal naar de wedstrijd FC Twente – PEC Zwolle in de Grolsch Veste te Enschede. De 160 entreekaarten zijn inmiddels bij SV Dalfsen afgeleverd en er zijn maar liefst 3 touringcars besteld bij South West Tours.

Op zaterdagmorgen van 09.00 – 10.30 uur en zondagmorgen vanaf 10.00 uur kunnen de entreekaarten betaald en afgehaald worden in het clubgebouw van SV Dalfsen. De bussen vertrekken om circa 10.15 uur vanaf de parkeerplaats van Sportpark Gerner. In de bus worden we getrakteerd op een lekkere hapjes aangeboden door Café Restaurant Het Roode Hert. We verwachten rond 11.45 uur bij het stadion te zijn waar de bussen op parkeerplaats P11 geparkeerd kunnen worden, vanaf hier is het een korte wandeling naar de Grolsch Veste. Via ingang G is ons vak 324 te bereiken, dit vak is speciaal voor SV Dalfsen gereserveerd.

Om 12.15 uur worden we op een bijzondere manier welkom geheten door de stadionspeaker waarna om 12.30 uur de wedstrijd begint. Voor de herkenbaarheid zou het mooi zijn als alle jeugdspelers van SV Dalfsen hun clubtrainingspak aan trekken. Tevens nemen we enkele SV Dalfsen vlaggen mee om het vak aan te kleden.

De wedstrijd is om 14.15 uur afgelopen en de bussen vertrekken rond 15.00 uur vanaf parkeerplaats P11 naar Dalfsen. We verwachten rond 16.15 uur terug te zijn in Dalfsen waar dan net de wedstrijd SV Dalfsen 1 – Lettele 1 is gespeeld.

Alle deelnemende actieve spelers van SV Dalfsen die de wedstrijd FC Twente – PEC Zwolle hebben bezocht maken kans op wedstrijdtickets voor hun hele team bij een topwedstrijd van FC Twente naar keuze (Ajax, Feyenoord of PSV). Direct na aankomst wordt de winnaar van deze actie in het clubgebouw bekend gemaakt. Dus ben je benieuwd naar de uitslag van deze verloting kom dan na aankomst in Dalfsen in het clubgebouw en hoor of je gewonnen hebt!

Wij wensen alle deelnemers van deze actie een mooie wedstrijd en veel plezier.

Bestuur SV Dalfsen

image2 img_4044