Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – Twedo 1

Na een voetballoze zondag vanwege de sneeuw ziet het er voor komende zondag weer beter uit. De velden zijn weer groen en de temperaturen lopen op.

SV Dalfsen speelt zondag tegen Twedo uit Nieuw Amsterdam/Veenoord. Een voor Dalfsen onbekende tegenstander waar het in haar historie nog niet tegen gespeeld heeft. Twedo staat overigens voor tweelingdorp, of te wel Nieuw Amsterdam en Veenoord.

Het is te hopen dat de ploeg van Jacob Grooten de draad weer kan oppakken, voor de sneeuwval werd namelijk een geweldige serie neergezet; 9 wedstrijden gespeeld, 27 punten. En dan wordt er op woensdag nog een wedstrijd gespeeld in de KNVB-beker: SV Dalfsen 1 – DKB 1. Kortom Dalfsen doet op alle fronten volop mee en kan met een goed gevoel de winterstop ingaan.

Na de wedstrijd is er overigens nog volop gezelligheid in de kantine, de beste verkopers van de Grote Clubactie worden gehuldigd. Het bestuur van SV Dalfsen nodigt u van harte u uit om zondag aanwezig te zijn, aanvang 14.00 uur op Sportpark Gerner.