Voetbalplaatjes sparen bij Albert Heijn Dalfsen

Met het EK en de Olympische spelen in het vooruitzicht wordt 2020 een echt voetbaljaar, waarbij voetbalplaatjes natuurlijk niet kunnen ontbreken. Daarom begint Albert Heijn het nieuwe jaar met sparen van voetbalplaatjes van onze Voetbalhelden. Ook de Albert Heijn in Dalfsen, trouwe sponsor van SV Dalfsen, doet mee!

Dit jaar zitten alle Nederlandse voetbalhelden erbij: je spaart de voetballers van 18 eredivisieclubs, maar ook van het Oranje mannenteam en de Oranje Leeuwinnen. De voetbalplaatjes zijn dit jaar extra gaaf: op je plaatjes zie je een actiefoto van je voetbalheld en de plaatjes van de Oranje mannen en Oranje Leeuwinnen hebben een speciaal effect, waardoor ze extra schitteren en glimmen.

De spaaractie is op 6 januari begonnen en loopt tot en met 16 februari.

Hoe werkt het?
Bij elke 10 euro aan boodschappen, ontvang je een set van vier voetbalplaatjes. Er zijn in totaal 252 voetbalplaatjes die je ook dit jaar weer kunt bewaren in een verzamelalbum. Elke week zijn er ook spaarversnellers: een extra setje voetbalplaatjes bij geselecteerde Bonus-aanbiedingen. Je kunt alle plaatjes scannen met de AH Voetbal App.

Verzamelalbum
Je plakt de voetbalplaatjes in het Voetbalhelden verzamelalbum. Dit album is niet alleen goed om alle plaatjes in de bewaren, maar je leest hierin ook over talloze weetjes, spelletjes en invuloefeningen van alle Eredivisieclubs, Oranje en Oranje Leeuwinnen. Het Voetbalhelden verzamelalbum kost €1,49 en is gedurende de hele actieperiode te koop.

Gratis verzamelalbum
Albert Heijn Dalfsen geeft gratis albums weg aan de eerste 100 voetballers die in het tenue van hun vereniging naar de winkel komen en zich melden bij de informatiebalie. Tevens worden onder hen tien KNVB-ballen verloot.

AH Voetbal App
Je kunt de gespaarde voetbalplaatjes scannen met de AH Voetbal App (met uitzondering van de Oranje mannen) om deze toe te voegen aan je digitale verzameling. Deze app helpt je om jouw plaatjesverzameling compleet te maken, doordat precies wordt bijgehouden welke plaatjes zijn gespaard en welke nog ontbreken. De AH Voetbal App combineert de plaatjes van de spaarcampagne met interactieve games om samen mee te kunnen spelen.

Met je gescande voetbalplaatjes krijg je toegang tot 4 verschillende voetbalgames:
• De aanvallers game
• De verdedigers game
• De middenvelders game
• De keepers game

Hoe werkt de AH Voetbal App?
Bij iedere game kies je een Voetbalheld uit je verzameling waarmee wordt gespeeld. De Voetbalhelden worden meer waard met elke wedstrijd die wordt gespeeld, waardoor de kans om te winnen en je tegenstanders te verslaan iedere keer wordt verhoogd.

Je speelt de wedstrijden tegen vrienden of familieleden, die je makkelijk uitnodigt via de AH Voetbal App. Nadat beide spelers de games hebben gespeeld worden de scores vergeleken en komt er een winnaar en verliezer uit de bus. In de ranglijst kan je zien wie de kampioen is van jouw vriendenlijst en zie je ook jouw plek op de ranglijst van heel Nederland. Leuk toch!