VACATURE | Bestuurslid PR & Communicatie

SV Dalfsen is een gezellige vereniging op een prachtig sportpark met uitgesproken ambities. Het is ook een club die draait op vrijwilligers. Een grote groep mensen zet zich wekelijks in om het mogelijk te maken dat de honderden leden een balletje kunnen trappen. Om dit in stand te houden zijn wij op zoek naar een:

Bestuurslid PR & Communicatie

Als bestuurslid PR & Communicatie ben je met name verantwoordelijk voor het plaatsen van content en het up-to-date houden van de website van SV Dalfsen. Daarnaast geef je invulling aan de verschillende social media-kanalen van de vereniging en onderhoud je contacten met lokale en regionale media.

Wil jij de vereniging SV Dalfsen een stap vooruit helpen? Of ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met aftredend bestuurslid PR & Communicatie, Steve Oosterkamp, via pr@svdalfsen.nl.

Bekijk ook:
VACATURE | Bestuurslid Algemene Zaken