SV Dalfsen voor tweede bekerwedstrijd naar WSV Apeldoorn

Dalfsen speelt komende zondag haar tweede bekerwedstrijd van dit seizoen. Tegenstander is eersteklasser WSV uit Apeldoorn. WSV staat overigens voor Wormense Sport Vereniging maar de logica achter deze naam is ons niet bekend.

WSV komt uit in de zondag eerste klasse D en is vorig jaar op een keurige 8e plaats geëindigd. In de beker doen de Apeldoorners het ook goed, vorige week werd overtuigend met 4-0 van Heerde gewonnen. Dalfsen won in deze poule haar eerste wedstrijd van Hatto Heim met 3-0.

Beide ploegen staan dus momenteel bovenaan in deze mini bekercompetitie. De winnaar van komende zondag maakt goede kans om de bekercompetitie te winnen, de wedstrijd op sportpark De Voorwaarts  in Apeldoorn start om 14.00 uur.