SV Dalfsen uit naar AVV Columbia

Komende zondag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd in Apeldoorn, tegenstander is AVV Columbia. Op de ranglijst is het verschil slechts twee plaatsen, maar qua aantal punten staat Columbia er negen voor op Dalfsen.

De thuiswedstrijd tegen Columbia in Dalfsen staat ons nog goed bij, in de slotfase wist Dalfsen met 2-1 te winnen door een wondermooi doelpunt van Vince van den Anker. Komende zondag zal Dalfsen alles moeten geven om weer een goed resultaat te behalen. Dalfsen staat na het gelijkspel tegen RKHVV net boven de nacompetitieplaatsen en kan zich eigenlijk geen misstappen meer veroorloven.

Het belooft dus een spannende wedstrijd te worden en u bent van harte uitgenodigd om dit met ons te beleven. De bus vertrekt om 12.00 uur vanaf Sportpark Gerner, supporters kunnen gratis mee.