SV Dalfsen tweede paasdag uit tegen SC Bemmel

Voor Dalfsen staat komende maandag een busreis van exact 100 km naar Bemmel op het programma. Op Sportpark Ressen start om 14.00 uur de wedstrijd tegen de plaatselijke Sport Club.

Bemmel staat op een verdienstelijke 3e plek net achter de twee Sallandse verenigingen Heino en Rohda. Dalfsen is een paar plekjes lager te vinden op de 11e plek, net buiten de gevarenzone. Het eerste duel leidde tot een 0-2 overwinning voor Bemmel. Het zal gezien deze eerdere ervaring en de huidige posities op de ranglijst dus een lastige klus worden. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en Dalfsen heeft eerder laten zien dat het ook in staat is om punten te pakken van topploegen. U bent van harte welkom om dit duel te komen aanschouwen.