SC Bemmel beter dan SV Dalfsen

Dalfsen speelde vandaag een uitwedstrijd tegen Bemmel op Sportpark Ressen in Ressen. Bemmel bleek op cruciale punten beter dan Dalfsen en de doelpuntrijke wedstrijd eindigde dan ook in het voordeel van de Gelderlanders: 4-2.

Dalfsen bood zoals gewoonlijk prettig weerstand en wist dit bijna tot de rust vol te houden, echter in de 44e minuut was het toch Bemmel dat scoorde en lekker de rust in ging. Na de thee pakte Dalfsen de draad op en bood weer dapper weerstand maar Bemmel wist in de 60e en de 70e de score uit te breiden tot 3-0. Hierna deed Dalfsen iets terug door een knappe kopgoal van Jeroen Kamphuis. Helaas scoorde Bemmel snel hierna de 4-1 zodat het verschil weer drie punten was. Dalfsen wist nog wel te scoren in de persoon van Bas Pietersma, zijn doelpunt leverde tevens de eindstand op; 4-2.

Volgende week speelt Dalfsen een thuiswedstrijd tegen RKHVV uit Huissen. De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.