SV Dalfsen speelt thuis tegen Nomen Est Omen (NEO)

Komende zondag staat de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen op het programma. Op Sportpark Gerner is de Rooms Katholieke Sport Vereniging NEO uit Borne te gast, waarbij NEO staat voor Nomen Est Omen oftewel: de naam is een voorteken!

De Tukkers zijn vorig jaar gepromoveerd uit de tweede klasse en speelden vorige week een puike partij tegen Roden. Met maar liefst 5-0 werden de Groningers overklast en NEO staat met deze uitslag dan ook trots op de eerste plek. Hierbij moet wel aangetekend worden dat Roden een deel van de wedstrijd met tien man heeft gespeeld. Verder is goed te vermelden dat Jasper Scholten van NEO een hattrick wist te scoren, iemand om rekening mee te houden dus.

Dalfsen speelde ook een aardige wedstrijd maar verloor enigszins onfortuinlijk van Gomos. Met name persoonlijke fouten deden de Dalfsenaren de das om. Zaak dus om deze fouten te voorkomen en voorin wellicht iets makkelijker te scoren.

Dalfsen speelt zondag voor het eerst in de nieuwe thuistenues, de tailormade shirts van het merk Craft zien er geweldig uit en onze dank gaat dan ook zeker uit naar onze hoofdsponsors Morrenhof Jansen Installatiebedrijven en Bouwbedrijf Bongers.

Ballensponsor van de wedstrijd is Uitvaartverzorging en begeleiding Vechtdal uit Ommen. Wij danken Jan Slagter voor zijn bijdrage aan onze vereniging en wensen hem nog veel plezier toe moet zijn mooie bedrijf. De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur en u bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.