SV Dalfsen sluit seizoen af met familiedag en feestavond

De officiële seizoensafsluiting van SV Dalfsen vindt plaats op zaterdag 23 juni met de familiedag en aansluitend een feestavond. De activiteitencommissie heeft, in samenwerking met de beachsoccer organisatie, een fraai programma opgesteld, dat duurt van 10.30 uur tot ongeveer 23.30 uur.

Gedurende de hele dag zijn alle leden, supporters en andere voetballiefhebbers welkom op Sportpark Gerner. Er staat een buikschuifbaan en een springkussen voor de kinderen en er is een beachsoccertoernooi. Meer informatie daarover is hier te lezen.

Vanaf 17.00 uur start de tweede sportieve activiteit van de dag, het Jeu de Boules Toernooi voor vrijwilligers en andere geïnteresseerden. Om 17.30 uur gaat de barbecue aan. Deze is gratis voor alle aanwezigen! Om een inschatting te maken hoeveel er ingekocht moet worden, is het verzoek van de activiteitencommissie om hiervoor wel vooraf aan te melden via activiteitencommissie@svdalfsen.nl. Wie zich opgeeft krijgt bovendien drie muntjes voor drankjes aan de bar.

Vanaf 19.00 uur neemt DJ Jeroen de muziek voor zijn rekening. De feestavond duurt voort tot ongeveer 23.30 uur. De activiteitencommissie hoopt op een mooie dag en een hoge opkomst!