SV Dalfsen schenkt keeper Mark Knol mooi verjaardagscadeau

Onder voorjaarsachtige omstandigheden trad SV Dalfsen zondag aan tegen Haarle. Het mooie weer inspireerde de ploeg van Jacob Grooten om er mooie middag van te maken. Al na vijf minuten was het 1-0, Luc van der Vegt scoorde na een heerlijke pass van Fernadez Pruik. Even later was het aanvoerder Sjoerd Klarenbeek die de 2-0 maakte en vlak voor rust knikte Erik Koedijk de 3-0 in de touwen. Haarle streed voor wat het waard was maar wist nauwelijks gevaarlijk te worden voor het doel van Dalfsen, de jarige Mark Knol had dan ook alle tijd om zijn verjaardag te vieren.

Na rust pakte Dalfsen in de 63e minuut de draad weer op en wist Koedijk te scoren uit een corner. Dezelfde Koedijk maakte ook de 5-0 en de 6-0 wat zijn dagtotaal op 4 doelpunten bracht. Hierna was het de beurt aan de jarige Mark Knol, hij mocht de 7-0 inschieten vanaf de penalty stip. Hierna pikte ook Jeroen Kamphuis zijn goal mee en wist uiteindelijk Fernandez Pruik de eindstand op 9-0 te brengen. Met nog 9 wedstrijden te gaan zit Dalfsen in een lekkere flow en kijkt met vertrouwen uit naar de volgende thuiswedstrijd aanstaande zondag tegen ABS, aanvang 14.00 uur, Sportpark Gerner.

Dalfsen 1 verplettert Haarle: 0-9!! 🔥🔥

Een bericht gedeeld door SV Dalfsen (@svdalfsen) op 12 Mrt 2017 om 7:51 PDT