SV Dalfsen reist af naar de Achterhoek

Na het sensationele gelijkspel tegen koploper Rohda Raalte speelt Dalfsen dit weekend uit tegen FC Winterswijk.

Op voorhand geen makkelijke wedstrijd want de Achterhoekers staan op een knappe tweede plaats. Het gat met de koploper is weliswaar aanzienlijk, maar de Winterswijkers hebben het kampioenschap nog niet helemaal uit het hoofd gezet.

Dalfsen speelde thuis overigens een aardige wedstrijd tegen Winterswijk. Halverwege de strijd stonden de Dalfsernaren nog op een 2-1 voorsprong. Maar na diverse opgelegde kansen waaruit niet gescoord werd kreeg Winterswijk in de 70e minuut een penalty toegewezen en wist het uiteindelijk met 2-4 te winnen. Dalfsen gaat dus met vertrouwen naar de Achterhoek, een enkele reis van maar liefst 112 kilometer. De wedstrijd op Sportpark Jaspers begint om 14.00 uur.