SV Dalfsen op bezoek bij VV Roden

Voor SV Dalfsen staat er komende zondag een uitwedstrijd tegen VV Roden op het programma. De ploeg uit het gelijknamige dorp uit Drenthe staat momenteel op de 12e plaats net boven hekkensluiter Emmen.

Dalfsen staat een paar plekken hoger op de ranglijst maar het verschil is maar drie punten. Daarom is het net als in de thuiswedstrijd zaak om te winnen, vorige keer leverde dit een aantrekkelijke wedstrijd op met een 4-3 eindstand voor Dalfsen. Beide ploegen hebben overigens na de winterstop moeite om punten te pakken, Dalfsen wist slechts 1 keer te winnnen in 5 wedstrijden, Roden speelde in evenveel wedstrijden slechts 2 keer gelijk. Dalfsen heeft dus een prima mogelijkheid om het zelfvertrouwen een boost te geven en het gat met de onderste regionen te vergroten.

De wedstrijd in Roden start om 14.00 uur.