SV Dalfsen op bezoek bij Voorwaarts Twello

Komende zondag speelt Dalfsen een uitwedstrijd tegen Voorwaarts Twello uit het gelijknamige dorp in Gelderland. De ‘Voorwaartsen’ beleven tot nu toe een prima seizoen en staan met 8 punten uit 5 wedstrijden op een keurige 4e plaats.

Dalfsen heeft twee punten minder maar ook een wedstrijd minder gespeeld omdat de wedstrijd vorige week tegen MASV vanwege corona niet doorging. Deze wedstrijd tegen MASV is overigens verplaatst naar woensdag 17 november.

De noordelijke ploegen doen het uitstekend in de 1e klasse E (Heino plek 1, Rohda plek 4, Voorwaarts plek 5 en Dalfsen plek 9). De wedstrijd op Sportpark De Laene in Twello start om 14.00 uur en uiteraard kunnen supporters meereizen met de SV Dalfsen spelersbus die rond 12.00 uur vertrekt vanaf Sportpark Gerner.