SV Dalfsen op bezoek bij Twentse koploper

Komende zondag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen koploper TVC’28 uit Tubbergen. Dalfsen heeft geen goede herinneringen aan deze tegenstander, want vorig jaar werd zowel de thuis- als uitwedstrijd redelijk kansloos verloren.

TVC’28 doet het prima dit seizoen, maar liefst 20 punten werden er behaald uit 9 wedstrijden en het gaatje met de nummer 2 (GVAV) en 3 (Jubbega) is drie punten. Ondanks de goede resultaten werd vorige week gelijk gespeeld tegen laagvlieger Roden (2-2). Dalfsen staat in de middenmoot maar zit momenteel in een flow. De laatste drie wedstrijden werden niet verloren en hoe zwaarder de tegenstander, hoe beter Dalfsen presteert.

Kortom, volop kansen en mogelijkheden voor Dalfsen om het in ieder geval beter te doen dan vorig seizoen. De wedstrijd op Sportpark De Grote Moat in Tubbergen begint om 14.00 uur.