SV Dalfsen luidt 2020 in met Vedette Toernooi en Nieuwjaarsreceptie

Het jaar 2020 begint bij SV Dalfsen met de traditionele nieuwjaarsreceptie. Op zondag 5 januari kunnen de leden elkaar onder het genot van een hapje en een drankje een gezond nieuwjaar wensen.

Uiteraard begint de dag sportief, met de tweede editie van het Vedette Toernooi. Het deelnemersveld bestaat dit jaar uit Dalfsen 2, Dalfsen 3, Dalfsen 4, Dalfsen 5, Dalfsen 6 en maar liefst twee teams van de Dalfsen Veteranen. De spelers van Dalfsen 1 leren tijdens dit toernooi de fijne kneepjes van het vak, zij worden door middel van loting verdeeld onder de teams.

Vorig jaar werd de eerste editie van het Vedette Toernooi een prooi voor het huidige Dalfsen 3. Welk team treedt in hun voetsporen en gaat er dit keer vandoor met de eeuwige roem, de beker en als hoofdprijs een zak munten?

De koffie staat klaar vanaf 10.30 uur, alle teams worden om uiterlijk 11.15 uur aanwezig verwacht in de kantine. De wedstrijden vinden vervolgens plaats op velden A, B en E. Er wordt gewoon elf tegen elf gespeeld, er mag doorlopend gewisseld worden en de buitenspelregel is uitgeschakeld.

Na het sportieve gedeelte verplaatst het programma zich naar de kantine. Voor deelnemers en toeschouwers staat daar tussen 14.00 en 15.00 uur een heerlijke lunch klaar. Aansluitend zal tijdens de Nieuwjaarsreceptie worden teruggeblikt op 2019 én vooruit worden gekeken naar het nieuwe jaar. Wie het Vedette Toernooi heeft gemist, kan vanaf 15.00 uur alsnog aansluiten in de kantine! De laatste uurtjes van de nieuwjaarsreceptie staan in het teken van muziek en vooral veel gezelligheid.

Kantinedienst
De organisatie is nog op zoek naar een paar vrijwilligers die kantinedienst willen draaien tijdens de nieuwjaarsreceptie. Wie een handje wil helpen kan contact opnemen met Berné Lenferink: kantine@svdalfsen.nl.