SV Dalfsen luidt 2018 in met nieuwjaarsreceptie

Het jaar 2018 begint bij SV Dalfsen met de traditionele nieuwjaarsreceptie. Op zondag 7 januari kunnen de leden elkaar onder het genot van een hapje en een drankje een gezond nieuwjaar wensen.

Het nieuwe jaar begint sportief, want vanaf 12.00 uur is er voor de senioren en junioren (O19, O17 en O15) een rommeltoernooi. De pupillen (O13, O11 en O9) zijn uiteraard ook welkom om onderling een balletje trappen. Na afloop van het rommeltoernooi verplaatst het programma zich naar de kantine van SV Dalfsen.

Vanaf 13.30 uur start de nieuwjaarsreceptie in de kantine, met onder andere een ‘voetbalplaatjesruilbeurs’ en een grote verloting. Bijzonder is verder dat de laatste tribunestoel geveild wordt. Van de 188 stoeltjes zijn er inmiddels 187 verkocht tegen een bedrag van €25,00 per jaar. Eigenaren van zo’n stoeltje hebben gratis toegang tot thuiswedstrijden van SV Dalfsen en ASC’62. Wie gaat aan de haal met het laatst overgebleven zitje?

De laatste uurtjes van de nieuwjaarsreceptie staan in het teken van muziek en vooral veel gezelligheid.