SV Dalfsen feliciteert IJsclub Stokvisdennen met 50 jarig jubileum

Afgelopen zaterdag werd het 50 jarig jubileum van de IJsclub Stokvisdennen gevierd. In het sfeervolle clubgebouw aan de Brinkweg werd stilgestaan bij dit heugelijk feit.

Verschillende sprekers haalden de oprichting van de IJsclub aan en het bijzondere was dat SV Dalfsen hier een grote rol in heeft gespeeld. Op initiatief van SV Dalfsen werd in samenspraak met zustervereniging ASC’62 en de familie Van Leussen besloten tot een oprichtingsvergadering die plaats vond op vrijdagavond 7 juni 1968 in de vergaderkelder van het gemeentehuis te Dalfsen.

In de oprichtingscommissie zaten onder andere de SVD-ers Hans de Boer en Martie Spijker die later ook in het bestuur van de IJsvereniging Stokvisdennen plaats namen. Inmiddels kent de vereniging ruim 2.200 leden! Namens SV Dalfsen feliciteren we de IJsclub Stokvisdennen en wensen ze een zeer strenge winter toe!