SV Dalfsen en trainer Jacob Grooten na dit seizoen uit elkaar

De wegen van SV Dalfsen en hoofdtrainer Jacob Grooten scheiden na dit seizoen. Na zeven jaar en drie kampioenschappen is Jacob toe aan een nieuwe uitdaging. Woensdagavond bracht hij de spelersgroep en het bestuur op de hoogte van zijn besluit.

Jacob begon in 2014 als assistent van toenmalig hoofdtrainer Peter Reumer bij het eerste elftal. In die tijd werd de basis gelegd voor de succesvolle periode daarna. In 2016 nam Jacob het stokje over en begon hij zijn loopbaan als hoofdtrainer met drie kampioenschappen op rij: Dalfsen stoomde op van de vierde naar de eerste klasse.

SV Dalfsen is Jacob dankbaar voor alles wat hij voor de vereniging heeft betekend. Het siert hem dat hij zijn vertrek in een vroeg stadium aankondigt, waardoor de club de tijd heeft om op zoek te gaan naar een opvolger. Daarnaast hebben wij er alle vertrouwen in de goede lijn bij het eerste elftal nog even wordt doorgetrokken en dat het huidige seizoen succesvol wordt vervolgd.

Lees ook: Jacob Grooten: “Ik weet dat dit het juiste moment is”