SV Dalfsen draait lekker tijdens AH Supportersactie

Albert Heijn Dalfsen heeft de eerste tussenstand bekendgemaakt van de AH Supportersactie. Van de 43 deelnemende verenigingen staat SV Dalfsen Voetbal op een fraaie tweede plaats. De actie loopt nog tot en met zaterdag 12 mei.

Het werkt zo: klanten van Albert Heijn Dalfsen ontvangen gedurende zes weken bij elke 15 euro aan boodschappen én bij speciale actie-artikelen vouchers met een unieke code. Deze codes kunnen online ingevuld worden, zodat supporters gezamenlijk hun vereniging kunnen steunen. De voucher kan ook bij de Albert Heijn winkel ingeleverd worden.

De verdeling van het sponsorbedrag gaat naar rato van het aantal gescoorde punten. Er zijn wekelijks allerlei mogelijkheden om extra punten te scoren door onderlinge uitdagingen op de AH-Facebooksite. Albert Heijn Dalfsen stelt in totaal een sponsorbedrag beschikbaar van 10.000 euro.