Drukbezochte informatieavond FC Dalfsen

Passie en plezier, ambitie, persoonlijke aandacht, saamhorigheid, sociaal en betrokken, sportief, teamgeest en een gezonde en veilige omgeving; dat zijn de kernwaarden waarmee FC Dalfsen zich op de kaart wil zetten. En om het verenigingsgevoel op een goede manier door te zetten vanuit de beide moederverenigingen ASC’62 en SV Dalfsen, hield FC Dalfsen maandag een informatieavond.

Tijdens de druk bezochte bijeenkomst in de kantine van SV Dalfsen nam de voorzitter van het jeugdbestuur, Peter Reumer, het woord. Hij gaf uitleg over de organisatie van FC Dalfsen. Vervolgens informeerde de penningmeester de aanwezigen over de contributie, namen Bert Spies, Jeroen Booijink en Wim Hulleman de voetbalzaken en de organisatie rondom de teams voor hun rekening. Tot slot vertelde Marnix van Gelder het een en ander over de activiteiten.

Lees het volledige artikel op FCDalfsen.nl!