SV Dalfsen 2 speelt zondag thuis tegen Wijhe ‘92

Het belooft zondag een aantrekkelijke wedstrijd te worden tussen de nummers 10 en 11 uit de 2e Klasse. Na de onfortuinlijke nederlaag tegen Lemelerveld een week eerder blijkt dat het tweede nog wat moet wennen aan het niveau in deze 2e Klasse.

Met een selectie met veel nieuwe gezichten trapte het tweede afgelopen zondag af tegen Lemelerveld. Onwennig door de vele afwezigen en de daardoor haast onherkenbare opstelling, was het Lemelerveld dat al snel op voorsprong kwam. Dankzij de uitstekend keepende Ton Klaassen, die in eerste instantie de twee- en de drie-nul voorkwam, deed het tweede nog lange tijd mee. Maar uiteindelijk stond er desondanks een 4-0 eindstand, een overwinning dus voor de thuisploeg, op het scorebord.

Zondag speelt het tweede thuis tegen Wijhe ’92 – 2. De wedstrijd op Gerner begint om 11.00 uur.

Door: Dalfsen 2