Strijden om een BBQ-pakket tijdens pubquiz bij Nikki’s

JONG!Dalfsen, SAAM Welzijn en de gemeente Dalfsen organiseren een pubquiz bij onze sponsor Nikki’s. Deze vindt plaats op vrijdagavond 29 maart. Het winnende team gaat ervandoor met een barbecuepakket voor maximaal vijftien personen.

Deze avond wordt georganiseerd voor jongeren om hun kennis over Dalfsen een beetje op te frissen, maar ook om eens te horen wat er nou leeft onder deze groep. Een aantal raadsleden stoomt de deelnemers klaar voor de kennisvragen over Dalfsen en de actualiteiten.

Deelname is voor jongeren tussen de 18 en 25 jaar. De strijd begint om 19.45 uur, met inloop om 19.30 uur. Uw leden kunnen zelf een team maken of ervoor kiezen om zich in te laten delen in een team. Vooraf opgeven is niet nodig.